Nie poddawaj się złudzeniu
22391
post-template-default,single,single-post,postid-22391,single-format-standard,stockholm-core-2.0.7,select-theme-ver-6.6,ajax_fade,page_not_loaded,vertical_menu_enabled,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive
Title Image

Nie poddawaj się złudzeniu

Nie poddawaj się złudzeniu

Dziś chcę podzielić się z Tobą kilkoma ważnymi informacjami.

Po pierwsze ruszył stół transformacyjny. Oznacza to, że jesteśmy w grupie po pierwszym spotkaniu cyklu warsztatów „Zmieniaj swój świat”, na którym rozmawialiśmy o nadziei, czyli jak określa John C. Maxwell o największym atucie osoby lub organizacji czyniącym różnicę pomiędzy podejściem do porażki i sukcesu.

Jak mówił Dale Carnegie „Większość rzeczy na świecie została osiągnięta przez ludzi, którzy nadal próbowali, kiedy wydawało się, że nie ma już żadnej nadziei”.

Po drugie możesz dołączyć do kolejnego stołu. Szczegóły znajdziesz na mojej stronie pod linkiem https://szymeckakatarzyna.pl/aktualnosci/

Po trzecie wchodząc w link powyżej znajdziesz także zaproszenie na warsztat Leadershift – Transformacja Lidera. Zapraszam cię do uczestnictwa, ale tylko gdy jesteś otwartym liderem, który chce się nadal rozwijać.

Po czwarte co sądzisz o tym, że najlepsi liderzy są dobrymi słuchaczami?

Steven Sample w książce „Przekorny przewodnik po przywództwie” napisał, że: „typowa osoba poddaje się trzem złudzeniom:

  1. Że jest dobrym kierowcą
  2. Że ma poczucie humoru
  3. Że potrafi słuchać”.

Często słyszymy, że ktoś do nas mówi, ale nie wiemy co nam komunikuje.

Kojarzysz spotkania gdzie wszyscy siedzą z głową w tabletach, telefonach, czytając maila, wiadomości, ktoś coś mówi, reszta niby słucha, a na koniec, ponieważ nie udało się poczynić ustaleń, zaznaczacie w kalendarzach kolejny termin?

Trudno nie mieć poczucia straty czasu i nie odczuwać frustracji, jak sądzisz?

Liderzy muszą umieć słuchać i słyszeć aby budować relacje, udoskonalać organizację, zespół, nie doprowadzać do konfliktów, czy eskalacji problemów.

Słuchanie jest najlepszym sposobem nauki i zdobywania wiedzy.

Jak Ty się uczysz?

Jak oceniasz swoje umiejętności jako słuchacza?

Bądź ze sobą szczery/szczera byś nie poddał/poddała się złudzeniu.